Belöningslista

  • 92 kg - boka massage
  • ...
  • 85 kg - köpa bröllopsskor
  • ...
  • 90 kg - sluta röka och tandblekning
  • ...
  • 95 kg - linser
  • ...
  • 100 kg - köpa piano
  • . .
  • 105 kg - boka massage på Hagabadet

lördag 18 juli 2015

Svårt

Old habits die hard! Det har varit ngt gott i stort sett varje kväll den här veckan och det är väl därför jag väger in på 104,7kg nu! Så segt men jag vet ju att jag bara har mig själv att skylla! Ny vecka och nya tag! Idag åker vi till Käringön och jag ska försöka hålla mig från godsakerna

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan göra det Jennie! Tappa inte motivationen, låt den komma till dig :) Du har varit så duktig förut, så du kan göra det igen. // Hanna

Anonym sa...

Du klarar detta. En utmaning att starta under semestern, kräver planering, men detta klarar du! /Jenny

Jennie sa...

Åh vad jag älskar era underbara hejarop! 😘😘😘