Belöningslista

  • 92 kg - boka massage
  • ...
  • 85 kg - köpa bröllopsskor
  • ...
  • 90 kg - sluta röka och tandblekning
  • ...
  • 95 kg - linser
  • ...
  • 100 kg - köpa piano
  • . .
  • 105 kg - boka massage på Hagabadet

torsdag 2 juli 2015

Första dagen

Jaha över tresiffrigt på vågen igen och rejält därtill 107,7kg! Det var väl då själva fan att jag inte kan hålla mig normal... Eller ja hålla mig ifrån allt det där goda! Första dagen bjöd på yoghurt med müsli och knäckemacka till frukost, 2 stekta kycklingkorvar till lunch och tacosallad med hårda skal till middag! Vi firade även svärmor med Budapesttårta men jag tog bara en pytteliten bit! Nu är det filmtajm och Jag ska knapra morötter! Första målet 103 blir massage! Jag tror att jag ska köra på massage för varje 5 kg ner nu! 107,7 kg alltså, hur fan hände det?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kämpa på, goding! Nya tag - nya belöningar. Kram Jenny