Belöningslista

  • 92 kg - boka massage
  • ...
  • 85 kg - köpa bröllopsskor
  • ...
  • 90 kg - sluta röka och tandblekning
  • ...
  • 95 kg - linser
  • ...
  • 100 kg - köpa piano
  • . .
  • 105 kg - boka massage på Hagabadet

fredag 7 augusti 2015

Det känns ok

Jag rasar inte men går neråt! Jag börjar bli grymt sugen på att träna med. Eller grymt sugen är väl att ta i men lite lätt sugen iaf. I eftermiddag kommer farbror och faster med barn för att fira Julia. Det förväntas ju nästan alltid fika då men jag kör på fruktsallad istället! 

Min självbild just nu är riktig låg, iaf vad gäller utsidan! Men jag måste ju börja någonstans, tar med ungarna en sväng till Frölunda torg snart. Jag kommer ju inte i några kläder längre 😫 en kille frågade mig häromdagen varför jag alltid har samma kläder på mig. Ja du... Om du bara visste 😪

103 kg var det massage, jag måste försöka hålla fast vid de små målen!

Inga kommentarer: